Frukt är nyttigt godis - Sophia


Kom hem från skolan och gjorde ett supergott mellis som jag fortfarande sitter och äter på! Föredrar kiwi utan skal men jag orkade verkligen inte skala (?) dom plus att Emma sa till mig att det är i skalet alla vitminer sitter!

Skulle egentligen vara i Bredäng nu med några killar från klassen. Vi har ett grupparbete att jämföra två olika stadsdelar i Stockholm och då måste man tydligen besöka dom, och från mig ligger Bredäng på andra sidan stan. Men jag behövde inte följa med såååå....


Kommentarer

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback