Effektiv dag!

Har varit väldigt effektiv idag! Pappa har ju skadat armen så jag hjälpte honom med arbetet utomhus idag! Stog på en stege och spolade rent taket över altanen sedan tvättade jag rent hela garaget på utsidan och gick med massa skräp och på lördag ska jag tvätta altanen, men får cash för detta så varför inte? Sedan åkte pappa och jag ned till Lunda för att övningsköra. Gick så mycket bättre idag än förra gången, sedan fick jag köra hem, alltså ut i trafiken. Fyfään vad nervös jag var, satt och ströp ratten, men det gick bra, det är ju inte så långt men ändå!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback