Detta är jag


Hej kompisar. Det är jag som är Sophia. Har bloggat på ett dussin bloggar förut men kör nog en "standard"-presentation ändå. 

Sophia är mitt namn, född i juni 1996, så jag går alltså mitt första år på gymnasiet där jag pluggar ekonomi. Jag bor  i en liten förort till Stockholm med mina föräldrar och min bror. När jag inte är begravd i skolböcker spelar jag fotboll, umgås med mina fina vänner, går på stan o.s.v. Har sjukt svårt att beskriva mig själv som person men kan säga att jag ser mig själv som en allmänt glad person som är galet klumpig och har en lite udda humor. Hoppas du stannar.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback