iPhone-reperation ♥


Eftersom alla mina kära vänner var upptagna idag så rullade jag mot stan helt ensam. Åkte till Fridhemsplan och gick sedan till "iPhonereparation" på Sankt Eriksgatan för att laga min kamera på telefonen som var helt repig och hemsk. Enligt deras hemsida skulle det ta 30-120 min och kosta cirka 500kr. När jag kommer dit prövar killen som står i kassan att byta det översta lagret på kameran som tog cirka 1 minut och var allt som behövdes för att kameralinsen skulle bli helt klar igen och sedan säger han " eftersom det gick så snabbt så behöver du inte betala". Riktig söt kille som gjorde hela min dag och mitt humör!


Kom hem från stan runt fem, bytte om till en varmare tröja och sen åkte jag och kollade på min brors match. Nu har jag suttit och pillat på bloggen en stund och ska väll fortsätta och göra klart små detaljer.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback