Är tillbaka!

Long time no see bloggen, men nu är jag tillbaka! Har haft så sjukt mycket i skolan att göra och allt är inte över än, men det har lugnat ner sig lite, så jag känner att jag har tid att börja blogga igen! 

Nu är det maj, och lite mer än en månad kvar tills sommarlov! Apropå maj, hur var er valborg? Min kväll började i Uppsala men av olika anledningar så tog jag och Emma pendeln tillbaka till Stockholm och därifrån åkte vi vidare till hennes klasskompisar och hade det trevligt resten av valborg! 

Igår var det vi ju lediga, kan inte säga att jag var så värst produktiv haha. Var ute och körde med pappa, kändes som att jag hade glömt allt för att det var så länge sedan jag körde sist haha! Efter det drog jag på träning i det härliga vädret!

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon innan jag åkte till skolan för en matte lektion. Därefter gick jag runt med Rita i vällingby innanjag åkte hem! Hela eftermiddagen har jag skjutit upp dagens plugg så det är väll dags att ta tag i det nu!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Det var synd:(

2013-05-02 @ 20:04:21
URL: http://idlio.blogg.se

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback