Det är min namnsdag - Sophia!

... eller inte riktigt eftersom jag stavar med ph och i almenackan står det Sofia, men same shit ju! Engelska nationella var idag, någon som fattade ett skit av vad killen med irländska dialekten sa? Men förutom det gick det rätt bra faktiskt! Fick sluta runt tolv eftersom vi har så mycket komp att ta ut i olika ämnen så jag och Lidya stannade och gjorde vår uppgift i historia. Sedan drog jag till stan med Emma, vi gick runt där lite och myste. 

När jag kom hem år jag middag och sedan dess har jag suttit med min mattebok. Har så sjukt svårt för att koncentrera mig haha. Känner att jag är klar för dagen, ska nog placera mig själv i soffan med mina föräldrar!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback