Helg! , Sophia

Har varit helt upptagen med plugg, två muntliga np i matte och spanska, sedan har jag haft träning och hängt med lite vänner. igår var jag inne i stan med Natalie, vi gick runt ett tag innan vi satte oss i kungsan med ett paket jordgubbar. När de tog slut började vi gå mot pendeln. Var helt trött i benen när jag kom hem så jag tog en powernap innan jag drog iväg på tjejmiddag med brudarna från gamla klassen. Väldigt mysigt, kom hem runt tolv eller någt liknande och gick och la mig nästan direkt.
 
Nu ligger jag i sängen efter frukosten. Känner att jag har rätt mycket att göra idag. Ska till Vällingby och äta lunch med Vera och Rita och efter det har jag match sedan måste jag packa eftersom jag, min kära vän Emma och min familj åker till Frankrike imorgon!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback