Onsdag, Sara

Idag mår jag bra, imorgon är jag ledig och på fredag åker jag till Helsingfors med mitt fina lag.

Denna vecka har vart så onödig har totalt haft två lektioner totalt, kom till skolan idag och min första lektion var inställd. Så vi åkte hem till Julia och gjorde amerikanska pannkakor och sedan åkte vi tillbaka till skolan för att ha idrott. Jag drog lite tidigare från idrotten för att träffa Viktor i stan och köpa morsdag present. Men nu ligger jag hemma och har tvn på och en te kopp i min hand.
Puss


Kommentarer

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback