Precis vad jag behövde, Sophia

Efter mycket om och men så spenderade jag kvällen med dessa fina människor. Med musiken i bakgrunden satt vi ute och åt vår hemlagade mat och pratade och skrattade massvis! Sedan blev det ju dags för Eurovision. Det är ju så segt att behöva lyssna igenom alla låtar men men. Jag tycker att Sverige gjorde ett bra jobg med hela showen! Dock var ju vår låt mycket bättre än t.ex.Grekland osm kom före oss lol. Hur som helst så var detta en såndär grymt bra kväll, världens bästa vänner ♥

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Jag bodde i Upplands Väsby, men flyttade igår till Gävle faktiskt. ;)

2013-05-19 @ 14:56:29
URL: http://edorsson.blogg.se

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback