Sophia - tisdag!

Dagen gick så snabbt igår! Helt sjukt. Skolan gasade på, sista lektionen hade vi idrott, fotboll nere på konstgräsplanen. Herre vad varmt det var, sedan att ta tunnelbana och buss hem blev inte svalare, fyfan. Under eftermiddagen pluggade jag liiiite och sov och på kvällen var det träning, gick ganska bra faktiskt!

Försov mig imorse, vaknade 20 minuter innan min buss gick och ändå hinner jag i tid till skolan! Nu sitter jag på en seg samhällslektion, är så hungrig så jag dör, hann ju inte äta frukost imorse...


Kommentarer

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback