Stress, Sophia

Satt hela dagen igår och bråkade med matten, tills att jag inte orkade mer och gick och la mig. Imorse var det ju dags, kan inte säga att jag är helt nöjd på å andra sidan så kunde det ha gått sjukt mycket sämre! När jag kom hem efter skolan råkade jag däcka i soffan, när jag vaknade fick jag stressa i mig lite middag innan jag drog iväg till Hässelby för att gå på möte ang. mitt sommarjobb. 

Medans de flesta ettorna i Stockholm har lämnat matteböckerna i skolan så sitter jag återigen här och försöker lära mig om Sannolikhet, har muntligt np imorgon, fattar ingenting, tillåt mig att dö nu tack
.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

- ja det är samma här.. Sjukt mycket nu sista veckorna :( Haha ja visst är den?

2013-05-21 @ 21:00:29
URL: http://nathalietegelstam.se

Innan du kommenterar:

*Observera att vi är två som äger denna blogg!
*Därför får du gärna vara tydlig med om kommentaren är till Sara eller Sophia
*Vi kommer ej att svara på kommentarer ang. reklam, frågestunder eller tävlingar
*Läs inlägget ordentligt innan du frågar hur vår dag har varit.
*Du är aldrig anonym eftersom vi har tillgång till ditt IP-nummer.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress/URL?

Vad vill du säga?

Trackback